Mandag 15.september

Mens det ennå var kaldt og mørkt forlot jeg Petershagen på tom mage. Frokost i Lemgo på en koselig liten kafè ga varme i kroppen og energi til nye mil. Fikk tips om en sykkelbutikk der det var sjanse for reperasjon av bakhjulet mitt. Dirk fiksa hjulet på under en time, mens jeg ble servert tyrkisk te (noe for Intersportkjeden?) Viel dank! Deilig å ha to hjul som går rett framover...Fra Lemgo gikk turen sørover gjennom Eggegebirge Naturpark til Altenbeken og videre mot Korbach. Mer stigning i perioder, men samtidig er vinden bedre. Jeg flyter videre sør forbi Frankenberg og mot Eschenburg hvor jeg etter en del leiting finner et hotell som ikke har stengt kjøkkenet ennå - herlig! 23mil idag, 91totalt nå - altså akkurat halvveis til Milano. (10t, 23.1km/t, 63%)


Vis større kart

No comments: