Lørdag 20.september

Lørdag ettermiddag ankom jeg Milano etter en flott avslutningsdag. Særlig området rundt Lugano var utrolig vakkert! Lunsj i Chiasso før jeg krysset grensa til Italia. De siste milene inn mot Milano sentrum var ille mht trafikk, men det var utrolig deilig å rulle inn i bykjernen og vite at jeg hadde nådd fram!
Hadde glemt å ta med lappen hvor navnet på det forhåndsbestilte hotellet stod, så jeg ble kjørende rundt en stund før jeg fant en internettkafe og kunne hente fram e-posten med info om hotell og adresse. 130 km siste dagen. Totalt 1820 km fra Hanstholm. Totalt 17650 høydemeter.

Vis større kart

1 comment:

Johan said...

Good job, pal.
Vi skulle vært i Milano med norske flagg og greier, vet du, og tatt imot deg. Men vi møttes jo etterhvert og kan bekrefte at du var i fin form etter 180 mil på sykkel. Det hadde ikke jeg vært, for å si det sånn. De tekniske spesifikasjonene hoppet jeg lett over, men har du fått tak i Spenol nå?
Johan